Kisah Kasut

Friday, June 2 Leave a Comment

ini lah kisah kasut yang aku nak cerita kat korang..

t/hari tadik lepas selesai solat jumaat, aku seperti biasa amik kasut dan carik lokasi yg saswai untuk guner kasut tu..

biler aku guner stokin kat kaki sebelah kanan.. sadenly..

"apsal lain macam jek stokin aku nih? biase macam longgar sket, tp tetiber macam ketat sikit. (dalam hati)"

Kompius kejap sambil guner kasut. and..

"aik? kenaper kasut nih macam kecik sikit? (dalam hati)"

then, guner pulak stokin sebelah kiri. then..

"eh? kenaper stokin ni lain macam? besa stokin aku ader line kaler biru? tp tak der pulak.."

tgk kasut belah kiri.. and..

"kasut belah kiri pun lain nih? biase lapik dalam kasut tu senget sket.. tp tetiber lurus pulak.. "

"alamak! sudah..! ni mesti kasut orang lain.. tidaaaaaaaaaaaaak! kenaper kasut dier samer ngan kasut aku?"

then aku bukak sumer2 stokin ngan kasut tu, aku pulangkan balik kat tempat asal aku amik tadik. member aku dok ushar jek keje aku.. ruper nyer dier perasan aku salah amik kasut! ceeeeeh!

so lepas aku letak kasut tu & amik kasut aku sendiri, biler aku tgk semula kasut yg aku letak tadi.. dah tak der plak! cepat betul owner kasut tu amik ek.. mesti dier tengah carik kasut dier yang hilang itu..! huhu.. sorry la brader.. tak sengajer!

-tamat-

p/s: kena tengok bebetul kalo nak amik kasut.

1 comments »

  • ska_ocean said:  

    gwahahaha~ terus gelak sorg2...