Iyer kot

Wednesday, June 21 Leave a Comment

Wanita lebih banyak bercakap dari lelaki

Menurutnya, kecenderungan itu mungkin menyamai wanita Barat yang menurut kajian bercakap sekurang-kurangnya 20,000 patah perkataan berbanding lelaki sebanyak 7,000 perkataan sehari. more..

p/s: iyer kot :P

11 comments »

  • Carneyz said:  

    Ek eleh... sbb tu ler dunia ceria sbb perempuan byk ckp tau :p klu tak, huh, sunyi sepi dan bosan je! ;)

  • ikoko said:  

    er.. memang ler... kenape? baru tau ke? hoho~

  • JUNAIDIX said:  

    carneyz,
    minimum 20000 perkataan sehari tu.. :p nak kena kira la cenggini :p hehe

    ikoko,
    a'ah.. baru tau tadik :p

  • meera said:  

    Jun kira jgn tak kira... tak dpt ku bayang kan ko dok tercongok depan anjali ko tu sambil mengira berapa patah perkataan yg keluar dari mulut dia...

    hahahaha IMPRESIF! :p

  • JUNAIDIX said:  

    meera,
    kalo ko ckp musti aku tak sempat nak kire :p hehe

  • Carneyz said:  

    Bukan ke Anjali dier tu sorang yg pemalu, pendiam, bersopan-santun, tak bnyk ckp?? :p *ketawa kuat2 mcm setan*

  • JUNAIDIX said:  

    carneyz,
    pemalu? mmm.. marveles tuh! :p musti lemak berkrim kalo digigit ;)

  • meera said:  

    ooooo patut arrr ko suka geget anjali je Jun... dah lah pemalu, bersopan-santun, pendiam dan lemak berkrim... mmg sedap digeget tu...

    hahahaha abis la ko anjali... tak dapek nak tolong

  • Carneyz said:  

    hahaha! nasib baik kite tak pendiam, pemalu, bersopan-santun! *ketawa kuat2 lagi mcm setan baru lepas kuar neraka*

  • JUNAIDIX said:  

    carneyz,
    oo.. ada ek org kuar neraka bley gelak lagi? :P hehe..