Aqua Effect

Monday, June 26 Leave a Comment

Ekceli bende nih aku buat minggu lepas.. aku bosan tgk koding.. so dengan sadenlly jer aku terasa nak memain ngan photoshop.

aku suker efek "aqua" yang ada kat MAC-OSX tu.. maka aku pun segera tanyer google, "aqua tutorial".

maka dengan penuh sabarnyer aku ikut step by step cara yang dier kasi tuh. maka ini lah hasilnya.. TADAAAAA!

Aqua Sphere

w/pun tak sama macam dalam tutorial tu, tp bagi aku dah cukup sebagai beginner dalam bidang photoshop ini.

p/s: bley tgk tutorial tu kat sini.

5 comments »

  • Unknown said:  

    Salam..

    cane nk donload photoshop?? kene beli cd je ke?? takde yg free kat web ek?? sbb yg sy pakai skg ni..ArcPhoto Studio..suke jem bile tgh wat keje..last2 kene tutup cmtu je..abes keje yg sy wat tu...thx..

  • junaidix said:  

    adledash,
    kalo nak senang ko beli jer cd nyer tu. kalo ko nak susah, download yg 30day trial tu.. hehe

  • junaidix said:  

    nile,
    samer la.. kena belajar gak baru la jd terrerz :p

  • azlina zabha said:  

    comel la.. :) sangat suka.. rasa macam nak guna je AQUA SPHERE yang junaidix buat ni, sebagai wallpaper computer aku.. hoho~

  • junaidix said:  

    ikoko,
    aku rasa besa2 jer :P kalo ko sendiri try buat ikut tutorial tu, musti lagi comel kot :P