Nokia 6101

Monday, January 23 Leave a Comment

Minggu nih sesuatu yang baru dah berlaku.. Hand phone aku dah rosak! My lovely Nokia 3350 yang aku guna since 2002 telah tamat riwayat kesan degil nya Jumaat lepas.. sedeh..!

Tapi, lepas tu.. aku pun mula lah nak meronda2 nak beli hp baru :) so.. tu lah dier Nokia 6101. Hp ni aku beli kat Pertama Complex dgn harga RM650. Aku tak sure korang beli berapa, tapi tu harga yang aku mcm nak rak mintak diskaun sempena chinese new year :P hehe..

Ekceli sabtu memang aku dah nak beli, tapi aku still tak sure aku nyer needs especially features kat model2 yang aku pegi tengok. So aku kensel plan aku. so lepas aku surf kat nokia website, tengok model 6101 nih mcm menarik gak :) so petang semalam, maka hp tu dah jadi milik aku! hehe..

so sekarang aku tengah dgr radio era guner hp tu :p hehe..

Antara features yang aku suka pasal hp nih:
- kamera
- calendar / organizer
- Radio (tengah dgr la skrg nih..)
- POP Email (GPRS) *bleh check gmail lepas nih guner hp.. hehe

tu jer kot.. :p and lastly, aku rasa pasal harga nya under 700! kalo boleh aku nak under 500 tp tak dapet lak :p hehe..

0 comments »