Kecemasan sekejap

Wednesday, April 29 Leave a Comment

tengah hari semalam, dengan tak semena-mena, pak gard jerit-jerit:

"keluar semua.. keluar! ada kebocoran gas! keluar!"
erm.. macam biasa, semua turun dengan lenggang-kangkong jer.. ada yang sempat lagi pegi bilik air. tapi time turun tangga, memang dah ada bau gas jer. dalam sebok-sebok orang duk lepak2 tu, sempat la jugak aku update twitter dari henpon aku.

Kronologi sms twitter aku:
#tmklj ada gas bocor meby sebab ada benda hangus. Semua kena turun.11:45 AM Apr 28th from txt

#tmklj so aku lepak kat warung jer ni. 1st time kes gas bocor site aku kat sini.11:48 AM Apr 28th from txt

#tmklj nampaknya kena g lunch dulu lah. tp kenapa diaorg tak panggil bomba? hm..12:29 PM Apr 28th from txt

#tmklj khabarnya, gas bocor kat bilik server di tingkat 6. Agaknya maintenance team mesti tgh sebok clearkan gas tu.1:42 PM Apr 28th from txt

#tmklj dah boleh masuk opis tp still ada bau gas kat tangga1:51 PM Apr 28th from txt

orang semua lepak kat lobi jer.


ada yang lepak bawah pokok jugak


aku lepak kat warung aja. snap gambar pak guard tengah tepon sana-sini.

p/s: yang pasti gas yang bocor ini bukan gas untuk memasak yer kenkawan! ini gas kat server room yang guna untuk padam api kalau server kat dalam tu tetiba meletup ke apa ke.. hehe

0 comments »