Sesi Nasi Lemak

Thursday, March 26 Leave a Comment

baru sekejap tadi selesai sesi nasi lemak dengan kenkawan yang berada di sekitar kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya sempena kedatangan SisHoney dari utara tuh. 

Ramai ni: Carneyz, Kiki, Shai, Retna, SisHoney, Kwn dia (lupa nama lah!)

Singgah KL, transit kejap sebab nak naik belon pegi kuching.

CM & CT pun ada. Rumah selangkah, kalo tak join gak tak tau aar.. hehe


Umie and Shamsul.. erm.. panjang citernyer!


Nasi lemak ayam rempah.

Nasi lemak biasa = RM2.95
Ayam goreng rempah = RM4.95

juru audit tengah mengira kos pemakanan yang telah dihabiskan!

ahli akauntan negara tengah kira duit sambil diperhati pegawai khas! *sesunguh dia perhati tuh sambil kerut dahi!

Antara semua yang hadir ke program terkezut nasi lemak ni.


sesi cium-cium (utk pempuan aja)

P/s: kena update cecepat sebab susah nak update karang. huhu.

4 comments »

  • MWinBiz said:  

    waaah..besh nye mam nasi lemak.. nyum3.. seb bek jauh..lau xda g da td.. hehehehe

    cd
    hamparankasih.blogspot.com

  • Junaidix said:  

    mw,
    dah plan ya pakei nok kawasan sekitar jak.. hehe

  • shiemz said:  

    Huhu...semalam aku g satey samuri kat situ... memang nak g gak bebila..

  • KNizam said:  

    eh tuh kat taman melati utama kan. hehe ada satay samuri sekali kat situ. hehe :)