meja stall nasi lemak

Saturday, March 7 Leave a Comment

ok, pagi-pagi biasa sarapan yang paling senang nak dapat ialah dari stall nasi lemak makcik-makcik kat tepi jalan. open table, then jual saja. so orang pun datang beli.

aku pun terasa nak lukis jer stall nasi lemak makcik tu, tapi lain yang di lukis, lain pulak yang jadi. tengok jer la sendiri hasilnya.

stall nasi lemak

ini lah jadinya kalau programmer gatal-gatal tangan nak melukis. tapi bila aku melukis benda-benda pelik macam ni, kadang-kadang hasil adalah sungguh diluar jangkaan! *haha

1 comments »

  • deqnaz said:  

    laa..stall nasi lemak rupenyer...igtkan payung yg diletakkan ats meja..ahahaha..C(: