astro: customer support?

Tuesday, November 25 Leave a Comment



tengah duduk buat kerja dengan tak semena-mena ada orang call. immediately dia terus cakap dia orang astro.

"tahniah! nak beritau no akaun anda dah terpilih dalam senarai 50 no akaun untuk meneriwa tawaran 2 channel percuma dengan syarat kena tambah channel movies. kena bayar extra 39.95 masuk bill bulan depan. biasa 79.95.. bla.. bla.. bla.. dan bla lagi.."

"tak nak lah"

terus mamat tu letak telefon. betul ke tidak dia orang astro aku pun tak tau. cakap tak berhenti macam mesin-gan! bab nak suruh tambah pakej laju jer. tapi aku still tak nak jugak! tapi aku rasa dia ni mesti asto nyer agent. no telefon pun ader nih: 0374945000

p/s: bikin ganggu ketenteraman awam saja

30 comments »

  • bobby said:  

    aku sedang bercakap dengan orang tu!!! sambil taip nih wahahahh tapi aku macam terpedaye je pasal dia perempuan :p

  • Nizamdanial said:  

    Salam. Sebenarnya saya ada menerima panggilan telefon daripada nombor 0374945000 ni minggu lepas. Ari ni terus googling nombor ni kat internet. Tup tup ada plak komen pasal nombor ni. Ari tu aku menerima panggilan dari sorang lelaki. Mcm suara cina je. dia tanya nama aku dan aku kata ler. Pas tu terus putus dan bila nak call back (ingatkan nombor HQ aku) tapi nombor tu tak dpt dihubungi pulak.

  • Anonymous said:  

    Tadi received missed call from no yg sama, bila try to return call tak dpt... Scam la ni

  • Anonymous said:  

    Saya pun terima banyak miss call drp nombor ni. bila return call, number not in service.

  • Anonymous said:  

    Ye...mcm cantik no. Call balik tapi not in service ingatkan bank ke ape...dah dpt info sini temekasih semua.

  • Anonymous said:  

    Saya pun terima no telefon nieeeee..... Sapa tu?? Baru jer?

  • Unknown said:  

    haaa..bru dpt call dr nombor ne jugak..naseb silent phone..hahaha melepas la dia nk dok pot pet pot pet mls nk melayan ~

  • Anonymous said:  

    baru dapat misscall dari nombor ini... adakah nombor berhantu? mohon penjelasan....supaya diriku tidak diganggu lagi

  • Vitamin Cergas MMK said:  

    Nih mmg agent astro..mmg penipu..dia ckp no sy terpilih utk langgan HD..then byr rm10 je..biasa rm20..then boleh batalkn bila2 masa je..td dpt bil..kena caj rm20++..call astro 1300823838..ckp sy dah langgan utk 12 bulan!!..sy ugut kat customer service astro..then buat2 putus line..call blk no ni..xda dlm perkhidmatan

  • Unknown said:  

    aku dapat gak tadi panggilan dari no 0374945000 suara lelaki india… masa dia tgh cakap nama penuh aku tetiba line putus…. try call semula no tu tiada dlm perkhidmatan lak...pastu aku google no ni… dari astro rupanya… apa dia nak ye? menganggu ketenteraman awam je…

  • Anonymous said:  

    aku pun dignggu no ni sejak awal bulan lepas..aku pulak jenis yg mmg x suke angkat landline yg aku x kenal, so aku terus masukkan dlm reject list aku haha aman hidup :D

  • Anonymous said:  

    baru je no ni call aku.. tapi bila agkt dia terus letak.. rupa2nye astro.. ari tu aku canang kat centre astro nk potong lepas tamat kontrak.... dah x lama dah ni.. so, mgkn dah racun aku le tu... sorry astro, babai astro....

  • Anonymous said:  

    buat je macam saya nih...

    First kita akan angkat phone kan.. sebab kita ingat ni no office ke bank ke atau no penting...

    second kata hello siapa ni..

    third, bila dia perkenalkan diri siapa dari astro. dengar je.. korang terus letak telefon jangan pedulikan dia lantaklah... kalau betul betul penting dia akan call balik.. but this time you all know already dia nak promote astro pada koranglah...

    nasihat aku... dengar sahaja dia dari astro letak aje.. hehehe.. senang kan... aku selalu buat camtu..

  • SHAMSOL said:  

    Dpt gak tapi tgh ckp terus putus

  • SHAMSOL said:  

    Dpt gak tapi tgh ckp terus putus

  • Anonymous said:  

    Banyak kali dapat call dari no ni. senang, block terus no. Haha. Semenjak da block ni, tiap2 hari naik notification missed call dr no. ni.

  • Anonymous said:  

    Saya pun baru 26 feb lepas ada missed call no ini...masuk dalam voice mail terus...Ni mesti scam ni..

  • Anonymous said:  

    Saya baru kene tadi.. lelaki melayu.. sengaja saya diam lelama... trus ajen astro tue cakap mcm puki lah.. trus dia letak...

  • Anonymous said:  

    hari2 kol tu x tahan tu..last2 aku block aje no ni dari senarai phone..sehari kol ade la 5 6 kali...memang aku x layan laaa...hatta panggilan temuduga kerja pun aku x layan.apa lagi astro,tm,dan sewaktu dengannya,,,,sekian..

  • tasha nisron said:  

    assalam kenapa sy dpt tiap2 hari no ni???

  • Anonymous said:  

    Saya pun sama. Dh 3 hari berturut-turut call saya tp x angkat. Sy smpi dh save no2 astro termasuk lah yang ini. Call skali je dlm sehari. Die nk ape ye call tiap2 hari? Aiyoooo

  • Unknown said:  

    Aku pun dpt no ni...sibuk je, akhirnya aku buh nama(JANGAN ANGKAT) KT NO PHONE NI...maka tiap Kali dia call....aku biar kan je. Biar dia penat call...haha

  • Unknown said:  

    Aku pun dpt no ni...sibuk je, akhirnya aku buh nama(JANGAN ANGKAT) KT NO PHONE NI...maka tiap Kali dia call....aku biar kan je. Biar dia penat call...haha

  • Unknown said:  

    baru dpt call no ni td. trus google.sblm ni dpt call jg tp x angkat

  • AziE said:  

    Aku baru dapat call drp no ni tadi. No 000 kat belakang tu dah boleh agak no mengarut. Nasib dia nak cakap dengan laki aku. Aku cakap "wrong number!!"

  • Kulin The Great said:  

    Br trma pgln no yg sm, 0374945000. Bkn sekli tp bbrpa kli. Sgja x smbt. Croi kat google, jmpa blog ni. Try call blk tp no not in use... hmmmm

  • Kulin The Great said:  

    Br trma pgln no yg sm, 0374945000. Bkn sekli tp bbrpa kli. Sgja x smbt. Croi kat google, jmpa blog ni. Try call blk tp no not in use... hmmmm

  • AFBMS said:  

    pagi2 dah dpt cal nom ni 0374945000..mmg fofulerv rupanya..BLOCK JE