Streamyx - Part 3

Friday, August 1 Leave a Comment

Ingat lagi cerita streamyx aku yang lepas? boleh baca episod 1, episod 2.

2 hari lepas, sekali lagi aku dapat call dari lawyer yang represent TM untuk kutip segala hutang-piutang diaorang nyer kastemer. Then aku macam biasa lah kasi cerita yang aku dah ceritakan. Kali ni lelaki pulak. Compare dengan perempuan yang telefon & marah2 aritu, this one ok la sikit. Then aku still sampai Jumaat depan untuk kasi salinan report yang aku dah buat kat TM Point.

So, kali ni aku dah dapat kan salinan report tu. Tapi satu jer yang aku tak paham dengan mereka-mereka ni. Diaorang kata diaorang represent TM, tapi diaorang tak boleh nak akses sistem untuk dapatkan kepastian tentang situasi yang dah berlaku? kenaper eh? semua macam stand alone jer. TM kan dah semua computerize, semua maklumat, komplen, dan report ada dalam sistem. Why dont akses jer online? pelik.. pelik..

Nota 18Sen:
Mentang2 lah diaorang jer yang kontrol perkhidmatan tu, bley wat main2 jer..

0 comments »