Khidmat Masyarakat

Saturday, August 23 Leave a Comment

Pagi Sabtu yang sejuk.. kena bangun awal dan juga kena pakai sarung tangan.


Isk.. betui ke saiz sarung tangan nih?


Erm.. betul ke tong cat kaler nih?


Rolling.. rolling.. guling-guling.. eh silap! hehe


Hmm.. lurus ke tak alignment belah atas nih? Tengok macam lurus jer.


Then kena jadi jurukamera tak pro sekejap bagi pihak yang berkenaan! Kalau sesiapa yang kenal orang-orang kat dalam gambar tu, sila angkat kening ya! :P


Dan... ini aktiviti yang terpenting selepas melakukan tugas-tugas yang penting!

P/s:
Ekceli ini program CSR anjuran kompeni tempat isteri terchenta bekerja. So, aku dan emak mertua pun kena angkut sekali.

3 comments »

  • THEonly1 said:  

    ahaksss...
    ksian kene angkut..tp dpt pahala pe~huhuhu..

    by da way,hi!!
    salam perkenalan..

  • JUNAIDIX said:  

    theonly1,
    salam kenalan juge :)

  • chot said:  

    bangga aku ada kawan mcm ko...berbakti dan beramal..