,

Sedetik Berlalu

Monday, June 9 Leave a Comment



Selamat Menyambut hari kelahiran yang ke-26 untuk isteri terchenta pada 5 Jun 2008 yang lepas. Semoga lebih tabah menghadapi hari-hari mendatang di tempat kerja baru itu.

Tahun ini program hari lahir tidak seberapa sangat sebab tahap bajet yang meruncing. Ditambahkan pula harga minyak sudah naik. adeih..



Sambil menyahut seruan kerajaan untuk menjadikan ubi sebagai makanan ruji, maka kami pun teruskan lah usaha suci murni dan warna-warni ini.

5 comments »

  • Ted said:  

    best wooo ubi. takyah sambut seruan, sbb belakang umah berbagai jenis ubi ada tau.hehe

    n kalau hujan, ubi jadi mangsa. Rebus, cicah dan makan

  • JUNAIDIX said:  

    ted,
    kalo duk kat flat belakang rumah pun tak der :p caner nak cabut ubi :p hehe

  • azlina's said:  

    aku mmg suka makan ubi tapi kekadang tuh tak tahan wooo hangin....
    ubah gaya hidup ke ubah pemimpin..pandai la diaorang tu nak suruh kita ubah gaya hidup abis gaya idup diaorang tak mau ubah ke?

  • ikoko said:  

    jam tu sangat cun..

    aku ada yang sama.. tapi.. dah putus..

    :( sgt sedih... tiada pengganti..

    atau.. sbb aku malas nak pi tempat SWATCH kat KL nun..

  • Antulawa said:  

    ubi pulak mahal...sebb ubi diangkut menggunakan kereta dan kereta pakai minyak juga..