Msjbox & RAPAT

Monday, June 2 Leave a Comment

Well, apa yang aku plan minggu ini tak berapa menjadi sangat sebab banyak aktiviti kenduri & aktiviti-aktiviti lain yang memenuhkan jadual.

Maka dengan ini, Msjbox new version terpaksa delay seminggu atas sebab-sebab kualiti masih belum pada tahap memuaskan dan kadang2 ada error. Tapi apa pun, aku sendiri akan test dulu.

So, Msjbox yang kat blog aku ni merupakan BETA version untuk next release. Korang boleh test la. Then kalau ada terjumpa error, just capture error messages, then tampal semula kat situ :) nanti aku try carik penyelesaian. (Tapi korang kena clear cache dulu kat firefox, then reload semula blog ni untuk test new version ni)

Namun begitu, korang semua boleh tengok senarai features terbaru dalam release kali ini. Siap ngan screen shot lagi.

Msjbox Product Tour: http://tour.msjbox.com

***

Bat dah submit prototaip layout untuk web RAPAT. Dan Insyallah dalam minggu ni aku akan integratekan dalam website RAPAT tu.

0 comments »