KL Sentral

Sunday, May 18 Leave a Comment

Pagi sabtu.. atas jemputan penulis & chef terkemuka negara (ayat power nih), so aku ngan carneyz sampai jugak kat klsentral walaupun.. ahems.. terlambat..


program dah lama start.. dtg makan jer..


cup cakes.. nyum.. nyum..


Muka aku yang wat semak kat golongan-golongan glemer.. ehehe..

Kalau dah nama nya datang lambat, maka sesi pecah ais meby dah terlepas.. tu yang sampai-sampai jer macam shy-shy cats aja kat situ.. Tima kaseh kat Kak Norz yang sudi jemput kitaorang kat klsentral tu..

2 comments »

  • norza said:  

    Jun & Carneyz,
    Lambat datang takpe, meriah sgt akak rasa kerana kesudian bos Msjbox, bertemu mesra dgn bos Alaf 21 & teman2 lain daripada pelbagai 'walks of life'.. TQ very much.

  • JUNAIDIX said:  

    kak norz,
    hehe.. thanks lagik sebab jemput kitaorang nih.. hehe..