Yang lain pun ikut MC

Thursday, January 24 Leave a Comment

#1:
Pagi tadi dengan tak semena-mena motor yang aku naik terasa bagai menari-nari atas jalan.. ada gaya macam goyang-goyang gitu.. fuh! pancit lagik rupanya tayar depan motor ini. Maka, habes la sudah RM10 untuk tukar tiub tayar depan.

#2:
"Sim card registration failed!"

Macam tu lah mesej yang aku dapat pepagi sejak semalam kat 3g phone aku. Tukar sim tu kat henphone cap ayam aku ni jugak pun sama jugak mesej dia. Telefon Celcom care, dia suruh pegi mana2 cawangan celcom untuk pegi check atau tukar sim card. Dengan ini internet aku tak bley akses dalam 2-3 hari nih..

#3:
Semalam, tak keluar rumah sebab mmg dah tau kat area batu caves tu akan jem gilers. Lepas aku ngan carneyz pegi tengok wayang malam rabu, ballik ikut jalan MRR2, kat tengah highway tu la diaorang melintas jalan dengan lambaian "Hi-5".. Memang power orang mesia nih, bley tahan keta dengan sebelah tangah jer.. huhu..

#4:
Aper lagik eh?

3 comments »

  • Azhar Ahmad said:  

    Lambaian Hi 5? Camne tuhhh? Demo sketttt....

  • ibnu Ismail said:  

    Wah... penyakit berjangkit tu... bahaya... bawaan bakteria...

  • Anonymous said:  

    nasib baik kl/putrajaya umum coti thaipusam.. so bleh dok lepak kat umah tido sampai ptg.. haha...