,

Aktiviti Berjalan-jalan

Friday, September 21 Leave a Comment

Serendah Orkid







Eye on Malaysia




Batu Caves




Ulu Yam

tengah nak fikir cemaner nak masuk dalam air.. hehe

Tu la aktiviti dalam minggu lepas.. bawak mak carneyz jenjalan sekitar kl dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya.

Time ujung minggu jer dapat bawak mak pegi jejalan. Kalau time opis hour, maka.. duduk la mak tu kat rumah. Tapi dengan pesanan
"kalau dah bosan duduk rumah, mak naik la bas kat bawah tu pegi chowkit. then naik LRT pegi jalan TAR" ..

Dan kemudian..
"mak dah kat jalan TAR ni.. tapi mak tak tau nak balik cemaner!" ..
"tak per la mak.. nanti petang time dah balik kitaorang amik.. mak pegi la jenjalan lagi.."

Dan selang beberapa hari..
"mak kat jalan TAR ni.."
"tau nak naik bas aper ke untuk balik?"
"mak dah tau daah.."

itu la gelagat mak. duduk tak sampai 2 minggu dah terrer naik bas pegi & balik dari jalan TAR naik bas! fuyoooooo.... hehe

apa pun time mak ader kat rumah kitaorang, memacam dier masak.. sup tulang.. tomyam.. bihun.. dan sumer syedap-syedap belaka! mmmmmmm...

bagi yang dah penah datang rumah aku aritu, so korang mesti dah rasa laksa sarawak yang juga dimasak oleh mak carneyz.. aku tolong tengok jer la.. :p

isnin lepas mak dah pun balik semula ke bintulu :)

5 comments »

  • .::{ uMIe }::. said:  

    Cantiknya bunga2 tu sume.. ko bawak mak ko pg taman bunga kat mana tu jun?

    Yang gua2 tu kat mana ek.. batu cave ke?

    Pepon, mertua ko nampak semppoii jerk.. umo dia bape ek? kalo mak aku, tak berani la nak bg dia jalan KL sorg2.. huhuhu.

  • megat said:  

    syoknya dpt bawak mak jenjalan kan!? rasa cam suka sgt dpt hepikan derang.

  • Amy said:  

    tahan juak kitakorg bjalan time posa tok eh....:D

  • hayad said:  

    kt serendah ada tmn orkid ker???