Terkezut jap

Friday, May 11 Leave a Comment

pepagi lagik dah kecoh.. adeih..

maner tak nyer.. tokey balak pegi meeting. memula aku lansung tak terlibat walaupun secebis rambut :p

tapi akhirnya, dengan secara tiba-tiba jer aku disuruh utk demo layout sistem yang aku dah ubah 2-3 hari yang lepas. kaget jap. dah la tak der ribut atau angin, dengan sadenly jer kena buat persembahan.. huhu..

then biler aku pegi meeting tu, maka aku tengah nak prepare la segala macam yang patut.. then sadenly.. sekali network tak bley connect! yeay!.. bley ngelat dari meering! haha..

baru nak seronok jap then tokey balak suh gak wat demo tu. kena publish kat pc lain then tunjuk lepas meeting tu berada kat penghujung jalan.

then aku pun pegi la publish keja-keja yang perlu. dah setel sumer.. then lepak jap sambil tunggu tokey balak call :)

tak lamer kemudian, then tokey balak pun call suruh wat persembahan. maka aku pun pegi la demo apa-apa yang patut.

waduh.. waduh.. memang tak patut tul la diaorang nih.. byk menda dah tukar.. ader jer lagik bendalah lain yang nak kena ubah a.k.a. modified lagik! huh! sabor.. sabor..

tengah sabor lagik nih..

s/t: senang gak nak publish nih.. aku send email jer kat blogger then dia terus publish bendalah yg aku tulis nih :) hehe..

0 comments »