konon-konon nya

Wednesday, May 30 Leave a Comment

hari ini aku still kat menara tm lagik.. haha.. aku pun dah kompius.. aritu punya lah beriya-iya diaorang kata nak pindah.. dah dekat nak hari pindah, tak jadi pulek.. tak per.. tak per.. coming soon la tu..

ekceli aku lagik suka berada kat menara tm bangsar nih sebab lagik best kalo berbanding ngan kelana jaya. kat sini pun senang gak nak pegi makan.

***

dah 5 hari aku membujangkan diri kat rumah. carneyz masih lagi memenatkan diri kat paris. konon-konon dia ngan kakak dia tuh nak pegi london dari paris naik train.. tapi oleh sebab tambang yang tahap gaban nyer mahal.. 400 euro (rm1600) maka.. tak jadik la pegi! kesian pulek.. tak mengapa lah.. pusing jer france tu pepuas! ehehe..

***

langkawi.. konon nya nak plan dalam bulan 6, tapi aku rasa bulan 6 nih macam sempit jer masa sebab cuti macam tak der. tapi tak sure lagik  cemaner.. huhu..

2 comments »

  • Azhar Ahmad said:  

    Behnya carneyz g Paris... Cik abangnya bila naks ampai yek....

  • nesloais said:  

    wah boss.. kembali membujang ker..
    xnak jln2 usyar2 aweks ker..

    ahahaha ko akan blah drp menara tm ker.. x dapek le jupe time lunch hahahahaha...