evaluate

Thursday, May 17 Leave a Comment

semalam agak penin gak sebab aku kena evaluate satu software reporting yang bley "Drill-down" information. punyer la payah.. memula lepas register, kekonon dapat terus evaluation key, sekali tak dapet la pulek.. nak kena suruh tokey balak amikkan.

aku lak download jer.. dah setel download, then key pun dah dapat.. maka bermula lah sesi mengetest software tersebut.. huhu.. naik juling mata aku baca user guide ngan tutorial! hampes tul..

tengah2 aku dok baca-baca tu.. then saddenly user lak call suh turun kat tingkat 6 ( aku kat tingkat 12) ader diskusi katernya.. smp la petang..

semalam mmg busy gak la.. aku rasa cam kompius lak.. sejak kebelakangan nih makin byk lak bendalah nak kena setelkan.. sabor jer la.. hmm..

s/t: tak pegi keja tak der duit.. tak der duit caner nak isi minyak keta utk pegi keja ? huhu...

2 comments »

  • Carneyz said:  

    takde minyak dlm kete caner nak gi cuti2 mesia? Huhu...

  • Meera Melati said:  

    muahaha... terasa kepokaian setelah berkereta kan... aku pun cenggitu, dulu takde kete, mewah selalu... skang ni berkira....