,

Besday

Thursday, April 12 Leave a Comment

Heppi besday to me! :)

Plus, kalau tak der aral melintang, aku akan pegi JB untuk mengimbau kenangan lamer2 dulu2 :P hehe.. ni pun atas ehsan Carneyz ;) my lovely wife.. mmmm.... :p


*** part 1 ***
Hari2 yang lepas aku mmg teramat la bz sebab tengah nak setelkan keja2 sebelum minggu depan sebab isnin minggu depan pengguna-pengguna sistem yang dalam proses pembikinan akan di test oleh diaorang. tu yg kelam-kabut gak nak setelkan.


*** part 2 ***
semalam bukan setakat korang jer bukan website Msjbox.com dpt error.. aku pun dapat error gak. biasanya aku akan tunggu dalam 1-5minit then bukak balik.

sejak 2 3 menjak nih, server tempat aku parking msjbox tu macam bengong jugak. al-maklum la.. "shared server".. aku plan kalo dah cukup dana, aku nak pindah hosting lain. and tengah nak carik hosting yg reliable gak. kalo korang ader cadangan tempat hosting yg ada ColdFusion and bandwith transfer >= 150GB, korang kasitau la aku yer :) kalo harga nya tak mahal sgt meby aku akan guna.

2 comments »

  • sHe_Da said:  

    HEPI BESDAY JUN.. Ko nak g honeymoon kt JB ke weh?? Kitorang nak hekot leh?? Muahaha!

  • Anonymous said:  

    w00f w00f, msjbox semakin berkembang!