30 Minit Jer!?

Wednesday, May 24 Leave a Comment

nak citer sket nih,

pagi tadik aku pegi kat sunway mentari. aku kuar dari rumah dlm kul 9am. tapi biler sampai jer kat sunway mentari tu.. aku tersaspen kejap!

"apersal baru kul 9.30pagi? betul ke? " (dalam hati)

sungguh tak ku sangka.. 30minit jer! besa aku pegi bangsar dlm 40minit dari ukay perdana.. tu kuar dlm kul 8am! meby sebab jalan clear & motor aku yang dah sihat itu :D

dah tu jer nak citer :p

korang jgn la dengki ngan citer aku tuh! mmg betul pun.. motor aku dah sihat lepas pekena RM195 tuh! hehe

p/s: nanti aku publish gambar side mirror motor aku utk korang tgk!

3 comments »

  • Wirawan Terulung said:  

    waaaa....kude ko dah sihat balik erkk??
    kalo cam tu, jum kita lumbe ...:D

  • Carneyz said:  

    kuda dier sihat pun x bley bwk lumba gak Sifoo :D maklum la usia dah senja.. wakakakaka!

  • JUNAIDIX said:  

    wirawan,
    kuder aku baru jek sihat :D kalo ko nak lumber, ko tunggu kat dataran kl tu :D

    carneyz,
    maner der senja lagi! sekarang dah kembali pagi sebab dah pekena RM195! dah bley obertake CLK :p